Tuesday, April 7, 2009

bola


bola bola dan bola
hahahaaaaa
itulah dia satu sukan yang digilai ramai
boleh tengok ade yang penyokong setia
ade yang sarung jersey bile dah menang je
macam-macam gelagat mereka nih
ade yang sokong pasukan-pasukan luar
ade yang sokong pasukan tempatan
dan tak kurang jugak yang sokong dua-duanye sekali
aps-apa pun
itu semua hak individu same ade nk sokong yang mane
tapi yang kelakarnye
kengkawan satu rumah ngan aku kat ixora nih semua-semua sekali sokong
MANCHESTER UNITED
so aku dengan ikhlas hati cakap ngan ddiorang "ok lah korang sokong m.u aku sokong mane-mane team yang m.u lawan"
macam-macam gelagat housemate aku bile m.u kalah or seri tp yang penting "menang nasib...." katenye.....
hahahaaaa
aku wat post nih ble m.u seri 2-2 ngan porto...
hahahahaaaaa
klako2
anyway
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA

No comments:

Post a Comment